Vaksine mot mpox (apekoppar)

No tilbyr HSR menn og transpersonar som har sex med menn, og som har risiko for å bli smitta, førebyggjande vaksine mot mpox (apekoppar).

​​Mpox (apekoppar) smittar hovudsakleg mellom menneske ved tett kontakt med ein smitta. Seksuell kontakt er vanlegaste smittemåte i utbrotet som starta i 2022.

Tilbod om førebyggjande vaksinasjon mot mpox (apekoppar) er frå no tilgjengeleg for personar i menn og transpersonar som har sex med menn, og som har risiko for å bli smitta (fleire eller nye sexpartnarar). Helsepersonell og laboratoriepersonell som er særleg utsett for smitte i arbeidet sitt er også inkludert i tilbodet.

På Haugalandet og i Sunnhordland står HSR for vaksinasjonen på vegner av kommunane til regionen.

Les meir om mpox-vaksine her