Pårørendekoordinator

De fleste av oss blir pårørende i løpet av livet. Noen har behov for støtte, noen å snakke med, eller hjelp til å finne fram i tilbud og tjenester. Det kan også være godt å få hjelp til å sortere tanker og følelser i en krevende situasjon.

Ansettelsesprosessen for pårørendekoordinator i 100% stilling er i gang, og stillingen forventes å være i funksjon fra høsten 2025.
 

To damer går tur i skogen - Klikk for stort bilde
  • Pårørendekoordinatoren bidrar til å utvikle og styrke kommunens pårørendearbeid gjennom:

     

    • Identifisering og kartlegging av pårørendes behov
    • Informasjonsarbeid om pårørendes behov, både internt og eksternt
    • Oversikt over tilbud og tjenester rettet mot pårørende
    • Representasjon av kommunen i ulike fora
    • Deltakelse i utviklingsarbeid rettet mot pårørende
    • Undervisning, veiledning og kompetanseheving for ansatte i kommunen
    • Oppfølging av pårørende
  • Hvordan kan pårørendekoordinatoren bidra?

    Pårørendekoordinatoren er en ressurs for kommunens ansatte, pårørendeorganisasjoner, frivillige og andre samarbeidspartnere

Kontaktinformasjon

Ressurs og tjenestekontoret
Postboks 94, 5575 AKSDAL
E-post
Telefon 52 75 70 40

Telefontid
Mandag-fredag kl. 09:00-11:30 og 12:30-14:00

Kontortid: 
Kun etter avtale

Her finner du oss:
Vi holder til på Aksdal Senter i 2. etasje ved senterkontoret. Postkassen vår er til venstre før trappen.

For å ivareta sikkerheten til våre ansatte og besøkende, er kontordøren låst til enhver tid. Ta derfor kontakt per telefon dersom du ønsker å komme i kontakt med oss. 

Helene Håland
Pårørendekoordinator *
E-post

* prosjektstilling