Velkommen til nye nettsider!

Tysvær kommunes nye nettsider er et samarbeid mellom Tysvær, Haugesund, Etne, Vindafjord, Bokn og Sveio. Disse seks kommunene, med felles publiseringsløsning fra ACOS, har hatt et tett og godt samarbeid når det gjelder design, innhold og funksjonalitet.

Målet med de nye nettsidene er at de skal være enklere å finne fram i, samt at tjenestene skal bli presentert på en klar og tydelig måte.

Selv om sidene har fått ny utforming, er det helt sikkert noe fra de gamle sidene som du kjenner igjen. Noe av det som er nytt er at menyene har fått en enklere struktur, og at innholdet på sidene er mer ryddig og oversiktlig. I selve artiklene er skrifttype, linjeavstander, tabeller og annet innhold mer luftig og lettlest. På framsiden vil du også finne de fem mest søkte sakene på nettsiden vår, samt en enkel oversikt over politiske møter i møtekalenderen.

Vi har også fått en helt ny funksjon, Finn ansatt, som vi håper vil gjøre det lettere å finne fram til hvem som jobber i kommunen.

Bruk søkefeltet

De nye nettsidene har en god søkefunksjon som gjør det lett å navigere blant kommunens tilbud og tjenester. Ettersom vi har mye informasjon på sidene våre, anbefaler vi å benytte søkefeltet i størst mulig grad.

Responsive og univselt utformede sider

Nettsidene er responsive og kjenner igjen skjermstørrelsen de blir åpnet fra. Enten du bruker mobil, nettbrett eller PC. Dette håper vi gjør navigeringen enklere for deg. Prinsippene for universell utforming er ivaretatt ved at all informasjon også er tilgjengelig for de med nedsatt funksjonsevne.

Fant du det du lette etter?

Er det informasjon du ikke finner, eller innhold som bør endres, da er vi interessert i vite om det. Gi oss gjerne tilbakemelding via funksjonen «fant du det lette etter» som du finner nederst på nesten alle sidene. Eller gå til skjemaet «Gi innspill til nettsiden» som du finner nederst på framsiden under Nyttige lenker.

Du kan være anonym og behøver ikke oppgi din kontaktinformasjon såfremt du ikke ønsker en tilbakemelding fra oss. Men tilbakemeldinger er viktig, både ros og ris, og er med på å gjøre nettsiden vår enda bedre.

Igjen, velkommen til våre nye nettsider!