Informasjon

Mercell KGV (konkurransegjennomføring)

Alle forespørsler og tilbud skal leveres til kommunen elektronisk via Mercell portalen, innen frist for innlevering. For sent innleverte søknader vil bli avvist. (Systemet tillater heller ikke å levere elektronisk etter fristens utløp.)

Logg deg inn på Mercellportalen her.

Spørsmål vedrørende Mercell?

Er du ikke bruker hos Mercell, eller har du spørsmål knyttet til funksjonalitet i verktøyet, ta kontakt med Mercell Support.

Telefon: 21 01 88 60 eller send e-post til: support@mercell.com

Det anbefales at søknaden leveres i god tid før fristens utløp. Start innleveringsprosessen i Mercell så tidlig som mulig. Man kan lagre, og fortsette på innleveringen på et senere tidspunkt.

Skulle det komme tilleggsinformasjon fra oppdragsgiver som fører til at du ønsker å endre tilbudet ditt før tilbudsfristen utgår, kan du gå inn og åpne tilbudet, gjøre eventuelle endringer og levere på nytt helt inntil tilbudsfristen utgår. Det sist leverte tilbudet regnes som det endelige tilbudet.

Elektronisk signatur ved levering

Du vil før innlevering kunne bli bedt om en elektronisk signatur. Elektronisk signatur kan dere skaffe på:  www.commfides.comwww.buypass.no  eller www.bankid.no.

Vi gjør oppmerksom på at det kan ta noen dager å få levert elektronisk signatur slik at denne prosessen settes i gang så snart som mulig.

Mercell KAV (avtaleforvaltning)

Tysvær kommune registrerer og forvalter sine avtaler via Mercell KAV. Via systemet kan kommunen kommunisere med deg som leverandør. Det er også du som leverandør som har ansvar for å holde din kontaktinformasjon på avtalene oppdatert:

Administrasjon av firmaets kontaktpersoner mot oppdragsgivere.